RSS

2 noiembrie 2010

Perle ORANGE

SUPER-PERLE DE LA ORANGE

Cele mai tari perle... la 411 (operatorii discuta cu clientii)

Convorbirile telefonice cu operatorii gsm sunt inregistrate. Iata cateva exemple - enjoy:

Oper.: Factura dumneavoastra nu s-a emis inca, bla, bla...

El: Domnisoara, factura este ptr. mine ca ciclul gagicii mele, cum nu vine, cum incep sa ma ingrijorez...

Mare-i gradina telefoniei mobile!



- Ce tip de telefon aveti?

- Mobil !


"Nu mai vreau factura detaliata, vreau en-gross ..."


Am incercat sa-mi apelez numarul azi si imi spune ca mi sau restructurat apelurile.

(dupa verificare)
- Telefonul dvs. este blocat pentru ca ati cerut acest lucru, fiind furat.
- Asta stiu, dar de ce nu pot sa mai sun?

Avea tel. blocat, operatorul dicteaza formula de deblocare pt. Motorola apoi...

Oper.: Va rog sa tastati acum codul pe telefon ca sa ma asigur ca se deblocheaza.
A inceput sa formeze codul dar oper. auzea in casca cum il forma.
Oper.: D-voastra de pe ce tel. vorbiti?
Ea: De pe fix.
Oper.: Si pe ce tel. tastati codul puk?
Ea: Pai pe fix, nu?................


"Doamnaaaaa!!!! Daca vorbesc la telefon din cada ma curentez?"



"Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare, etc... Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?"


Oper.: Telefonul este dual band?

Ea: DA, ESTE PORTOCALIU, GALBEN. (!!!!!).


As dori sa reziliez si eu contractul.

- Si care ar fi motivul rezilierii?
- Ieri mi-am pus telefonul la incarcat si dupa o ora a explodat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu