RSS

2 noiembrie 2010

Bancuri

Cateva bancuri super dragute , dar care spun adevaraul !

Se poate pune baza pe domnul Tariceanu ?
...Da, dar incercati mai bine cu acid !

Ce are Constantinescu lung, Geoana scurt, Madonna nu are, desi il foloseste, iar Papa are, dar nu-l foloseste?
... Numele.

Ce e foarte mare, face mult zgomot, consuma 20 l de benzina pe ora, scoate fum enorm si despica firul in trei ?
... Aparatul romanesc de despicat firul in patru.

S-ar putea introduce comunismul in Elvetia?
... Da, dar ar fi pacat.

Trei canibali, la masa, in restaurant.
- D-le, am mancat ieri un american gras si mi s-a aplecat.
- Esti fericit, d-le, eu acum trei zile am nimerit un roman, numai piele si os, ma dor gingiile si acum.
- D-lor, sinteti norocosi, eu am mancat un rus acum o saptamina si de atunci umplu buda de decoratii!

Ben Laden:
Daca voi americanii sinteti asa de corecti, de ce in Star Trek apar albi, negri, chinezi, extraterestri, dar arabi nu apar deloc?
George Bush:
Pentru ca actiunea se intimpla in viitor.

- D-le Vadim, ati fost la gradina zoologica?
- ... Da!
- Citi ani?

 De ce sint preferate tot mai mult liniile aeriene americane ?
... Deoarece te lasa direct la birou!

Ministrul Apararii, la pas, prin Bucuresti. Linga un fast-food, patronul il saluta respectuos.
- Dar de unde ma cunosti?
- Am fost cadru militar, am iesit la pensie "cu ordonanta", iar din banii primiti mi-am deschis aceasta afacere.
Linga un butic, la fel, linga un chiosc, la fel... istoria se repeta.
Ajunge la metrou. La intrare, un cersetor il saluta si el.
- Aaa, tot fost militar, pensionat "cu ordonanta"?
- Nu, d-le ministru. Eu inca sint cadru activ!


Un pescar, pe marginea lacului. Evident, prinde pestisorul auriu...
Pestisorul: Zi repede, ca-s ocupat.
Pescarul: Pai... as vrea sa fiu prim-ministru...
Pestisoru: S-a facut! (Si sare inapoi in apa.)
Pescarul: Dar... celelalte doua dorinte???
Pestisorul: Celelalte... vin de la sine!

James Bond intra intr-un bar, in Bucuresti. La o masa, o blonda super, plictisita rau. Celebrul agent i se adreseaza:
- Bond... James Bond!
- Off... f*** off!

Eminescu, trecind printr-un binecunoscut parc bucurestean, locul preferat de intilnire al unei anumite minoritati:
"Pe linga plopii fara sot adesea am trecut,
Puteam sa trec si printre ei, da' nu mi-ar fi placut..."

Un roman si un japonez, in P-ta Matache.
- Ma, tu in Japonia, cite ore lucrezi?
- Eu lucrez 8 ore. Dar tu, in Romania?
- Pai si eu... Da` pentru cine lucrezi?
- Eu lucrez 2 ore pentru patron, 2 ore pentru mine, 2 ore pentru imparat si 2 ore pentru Japonia. Dar tu pentru cine lucrezi?
- Pai 2 ore pentru patron, 2 ore pentru mine, noi sintem republica si ce treaba am eu cu Japonia!

Regizorul, catre actrita din rolul principal:
- Daca faci tot ce-ti spun, vom avea un Oscar !
- Si daca-i fata, ce nume-i dam ?

De ce s-a retras Stolojan din cursa prezidentiala?
... A primit un sms de la un prieten:
"Don't be sad, don't feel blue, Frankenstein was ugly, too."



Sfaturi pentru activitati intr-un lift.

1) cind e doar o persoana in lift, bate-o pe umar si dupa aceea spune ca nu ai fost tu

2) apasa pe butoane si pretinde ca ti-au dat socuri
3) intreaba daca poti sa apesi butoanele pentru altii, dar apasa-le gresit
4) tine usile deschise si spune ca astepti un prieten, dupa un timp lasa-le sa se inchida si spune "Salut Andrei, ce-ai mai facut?"
5) lasa sa iti cada un pix si daca cineva se apleaca sa-l ia, tipa la persoana respectiva "hei, ala-i al meu!"
6) instaleaza-ti biroul inauntru si cind intra cineva intreaba-l daca are programare
8) cind se inchid usile anunta-i pe ceilalti "E in ordine. Nu va panicati, de cele mai multe ori se deschid din nou!"
9) spune celorlalti ca le poti vedea aura
10) striga: "Imbratisare de grup!", dupa care imbratiseaza-i.
11) daca toata lumea tace, ofteaza dureros si tipa "Taceti, va rog, taceti odataaa!"
12) deschide usor servieta si in timp ce te uiti inauntru intreaba: "Ai destul aer?"

Un "smecheras" catre o blonda:
- Parca v-am mai vazut pe undeva???
- E posibil, trec foarte des pe acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu