RSS

2 noiembrie 2010

Un interviu CRIMINAL

Cum te numesti, Domnule ?
/Petru Potopeanu/

Si ce lucrezi ?

/Prepar pesti pentru pulverizat./

Bine, dar ce anume operatii faci ?

Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini
pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi./

Dar de ce vorbesti numai cu "P"?

/Poftim ?/

De ce vorbesti numai cu "P"?

/Pai pot pronunta pe P perfect perceptibil/.

Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.

/Primesc./

Pe cit ?

/Pun prinsoare pe patru poli !/

S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?

/Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie piperata, pirjoale,
pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane./

Si ce vin bei ?

/Pinot, pelin, porto./

Si ce desert ?

/Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici./

Dar inghetata obisnuesti ?

/Putin profiterole, parfait ( parve..)./

Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?

/Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri./

Dar vara ?

/Pescuiesc./

Si iarna ?

/Patinez./

Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera "P"?

/Pot/.

Asta nu o mai cred. Spune-o !

POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU:
/ "Prin pustiuri, peste pietre,/*
/ Pasari, pilcuri pribegesc,/*
/ Parasindu-si puii proprii/*
/ Pe pamintul parintesc./*
/ Prima pasare, pilotul,/*
/ Plescaia puternic pliscul,/*
/ Patina privind pamintul,/*
/ Pajistea, padurea, pliscul."/*

Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat?

/Paraschiva papusico, pentru prinz prepara putin patrunjel pe potirnichi.
Pa!/

Vad ca am pierdut.

/Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului./

Platesc.

/Pune paralele pe portofel./

Inca o intrebare.

/Poftim?/

Ce adresa ai matale ?

/Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod./


Dom'le , esti mare ! La revedere...


/Pa/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu